فراخوان پذیرش دوره

دوره آمادگی برای ریاضیات آزمون ورودی کالج ها (SAT)

خوشوقتیم تحقق وعده ای که در ابتدای سال تحصیلی داده شده بود را به اطلاع شما برسانیم. این خبر خوش، برگزاری دوره جامع آموزش ریاضیات ورودی کالج ها SAT (Scholastic Assessment Test) برای تعدادی از شما برگزیدگان علاقمند و سخت کوش است.

اگرچه معمولا آمادگی برای این آزمون ها  را از حدود سال دهم شروع می کنند ولی بسیارند خانواده هایی که فرزندشان را از سالیانی زودتر و در دبیرستان دوره اول برای تسلط بر این آزمون آماده می نمایند. شما با شرکت در این دوره جامع – که اکنون قصد برگزاری اولین سری کلاسهای آن را داریم – علاوه بر آشنایی با مطالب مورد آموزش و پرسش در آزمونهای ریاضی کالجها در آمریکا و آرمون ورودی بسیاری از مدارس بین المللی اروپایی و سایر کشورهای همسایه و منطقه، بر فنون پاسخ دهی به سئوالات با حداقل درگیری با زبان انگلیسی مسلط خواهید شد. گرچه سرآمد بودن شما در زبان انگلیسی کمک شایانی به پیشرفتتان خواهد کرد. علاوه بر آن در این کلاسها نکات علمی هر مبحث در ریاضیات نیز مطرح و آموزش داده خواهد شد.

لذا بدینوسیله از شما دعوت می شود در صورت علاقمندی و آمادگی نسبی اولیه در ریاضیات و زبان انگلیسی به جمع ما بپیوندید تا به امید خداوند در یک برنامه چند ساله در دوره های بعد خود شما نیز از استادیاران این دوره ها بوده و از مزایای آن بهره مند شوید.

ظرفیت این کلاسها 7 نفر بوده و برگزاری کلاس ها منوط به حد نصاب رسیدن اولیه می باشد. در صورت عدم تمایل داوطلبین اصلی نیز از داوطلبین ذخیره ثبت نام به عمل خواهد آمد.

اولین دوره این کلاسها به صورت نیمه خصوصی و به شکل آنلاین هر هفته یک جلسه 90 دقیقه ای و به تعداد 10 جلسه به شرح زیر برگزار می گردد:

بهمن ماه 4 جلسه – اسفند ماه 3 جلسه – فروردین ماه 2 جلسه – اردیبهشت ماه 1 جلسه ویژه ارزشیابی

برای اعضاء باشگاه نقره ای و باشگاه برنزی ریاضیات به ترتیب 20% و 10% تخفیف جهت ثبت نام در این دوره در نظر گرفته خواهد شد.

به خوبی می دانیم که شخصی سازی فرایند آموزش مدرن اهمیت ویژه ای دارد.لذا این گروه آمادگی دارد در صورت اعلام نیاز از سوی خانواده محترم هر یک از فراگیران ، خدمات خاصی را ارائه کند.

 

 

SAT (Scholastic Assessment Test) چیست؟

بسیاری از کالج ها به عنوان بخشی از روند پذیرش نیاز به نمرات آزمون SAT یا ACT دارند. ضمن آنکه نمره SAT یک جزء اصلی برنامه های دانشگاهی نیز محسوب می شود.

درباره SAT

SAT یک امتحان ورودی است که توسط بیشتر کالج ها و دانشگاه ها برای تصمیم گیری در مورد پذیرش استفاده می شود. این آزمون به صورت تست چند گزینه ای و به شکل کتبی برگزار می شود.

هدف SAT

هدف SAT اندازه گیری آمادگی یک دانش آموز دبیرستانی برای کالج و ارائه یک معیار معتبر و مشترک به کالج ها است که می تواند برای مقایسه متقاضیان استفاده شود. مسئولین پذیرش کالج ها نمرات این آزمون استاندارد را در کنار نتایج دوره دبیرستان ، توصیه نامه معلمان یا مربیان ، فعالیت های فوق برنامه و مصاحبه پذیرش بررسی می کنند.

در کل ، هرچه در SAT و / یا ACT نمره بیشتری کسب کنید ، گزینه های بیشتری برای حضور در کالج ها و آزادی عمل بیشتر برای نحوه پرداخت شهریه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آزمون SAT در چه زمان هایی برگزار می شود؟

بیشتر دانش آموزان دبیرستانی آزمون  SAT ، ACT یا هر دو را در بهار سال چهارم (ماقبل آخر) کالج یا پاییز سال پنجم (آخر) خود می دهند. اگر بخواهید برای بالا بردن امتیاز خود دراین آزمون قبل از اقدام به ثبت نام در دانشگاه ها می توانید دوباره در آزمون شرکت کنید. امتحان SAT در کشور آمریکا هر ساله در ماه های آگوست (مرداد – شهریور) ، اکتبر(مهر – آبان) ، نوامبر (آبان – آذر)، دسامبر(آذر – دی) ، مارس(فروردین – اسفند) ، می (اردیبهشت – خرداد) و ژوئن (خرداد – تیر) برگزار می شود.

در چه کشورهایی کالج ها نتایج آزمون SAT  را برای ثبت نام می خواهند؟

آمریکا – انگلیس –کانادا –استرالیا-  آلمان – ترکیه -سنگاپور – مالزی – هند –– فنلاند – و بسیاری کالج ها و دانشگاه ها در کشورهای دیگر از جمله دبیرستان های خصوصی و بین المللی در کشورهای همسایه از جمله ترکیه، گرجستان و کشورهای حوزه خلیج فارس .

مفاد آزمون SAT چیست؟

در آزمون  SAT دو بخش وجود دارد:

  • ریاضیات
  • خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی

SAT همچنین دارای یک بخش انشا نویسی اختیاری است. نمرات این بخش به طور جداگانه از نمرات کلی آزمون در نظر گرفته می شود.

زمان آزمون SATچقدر است؟

آزمون 3 ساعت طول می کشد. (بدون شرکت در بخش انشا)

 

چگونه به آزمون SAT امتیاز داده می شود؟

به هر بخش از SAT از 200 تا 800 امتیاز تعلق می گیرد. نمره کل SAT شما مجموع نمرات تمام بخش ها است. بالاترین امتیاز SAT برابر 1600می باشد. نیمی از این امتیاز مربوط به بخش ریاضیات است.

 

سئوالات ریاضی SAT

آزمون ریاضی (مجموعا در 80 دقیقه) در دو بخش زیر برگزار می گردد:

بخش اول(25دقیقه) : بدون ماشین حساب – شامل 20 سئوال(15 سئوال تستی و 5 سئوال بدون گزینه)

بخش دوم(55دقیقه) : با ماشین حساب – شامل38 سئوال(30سئوال تستی و  8 سئوال بدون گزینه)

 

سئوالات ریاضی SAT  در چه زمینه هایی است؟

این آزمون تاکید زیادی روی هندسه نداشته و بیشتر برروی جبر، حل معادلات و تفسیر داده ها از روی جداول و نمودارها تاکید دارد. بررسی یکایک سرفصل ها و تحلیل سئوالات این آزمون از خدماتی است که ما به شما ارائه می دهیم.

آیا حتما باید برای آزمون SAT ثبت نام کنم تا از خدمات شما استفاده کنم؟

خیر . بسیاری از دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل در خارج در آینده را دارند یا به تازگی به دنبال گرفتن پذیرش از کالج ها و دانشگاه های سایر کشورها هستند نیز این کلاسها را با ما طی می کنند تا پیشاپیش آمادگی لازم را کسب کنند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!