خوش‌شانسی در روزهای امتحان!


خوش‌شانسی در روزهای امتحان!

خبرنگار شیرطوری:
از مزایای رفت‌وآمد به اتاق رسانه این است که آدم زودتر از بقیه از اتفاقاتی که قرار است در مدرسه بیفتد باخبر می‌شود. بعد حتی می‌شود عکس‌هایی از پشت صحنه‌ی کار هم گرفت. مثلاً شما یک‌دفعه با سقف تزئین‌شده‌ی مدرسه مواجه می‌شوید ولی اگر مثل من به اتاق رسانه رفت‌و‌آمد داشتید خیلی زودتر از این‌ها می‌فهمیدید قرار است این اتفاق بیفتد، چون همه‌ی وسیله‌هایش آن‌جا داشتند آماده می‌شدند.
خب حالا ناراحت نشوید. من هم این‌جا هستم که تصاویری از همین پشت صحنه‌ها برایتان رو کنم دیگر! پس برویم سراغ این شماره از «دست‌های پشت پرده»!

لباس‌های تیم‌های ورزشی به مدرسه رسیدند
شما از نتایج مسابقات ورزشی مدرسه باخبرید ولی شاید همه‌تان لباس‌های مسابقات منطقه را ندیده باشید! بله، این لباس‌ها به‌تازگی به مدرسه رسیده‌اند. من هم تا از وجود آن‌ها در مدرسه مطلع شدم پریدم عکسی برایتان شکار کردم! لباس تیم فوتسال و لباس تیم والیبال؛ قشنگند، مگر نه؟

غافلگیری در صبح روز امتحان
آدم خیلی باید خوش‌شانس باشد که صبح روز امتحان بلند شود بیاید مدرسه و بعد ببیند روی میزش یک پاکت کوچک هدیه است! البته این‌جا دیگر شانس دخیل نبوده چون همه‌چیز از روی برنامه انجام شده بود. من هم که نقش به‌سزایی در مراحل آماده‌سازی این هدیه‌ها داشتم. می‌دانید که. من همیشه و در همه‌کاری دستی بر آتش دارم و هرجا قرار باشد کاری غافلگیرانه انجام شود من هم حضور دارم.

اگر دلِ شیر داری به جنگل بزن!
شما فکر می‌کنید آن کاج‌کوچولوهایی که توی بسته‌هایتان بود از کجا آمده‌اند؟ این‌جا یکی از آن جاهایی بود که من درست بر اساس لقبم عمل کردم و مثل شیر در دل شب غرش کردم و به جنگل رفتم و کاج‌ها را جمع کردم تا شما یک کاج‌کوچولوی واقعی داشته باشید! باور نمی‌کنید؟ این عکس سندش است. در این شب سرد و ظلمانی بود که ما به جنگل رفتیم. این عکس زیبا را هم گرفتیم که بعداً بیاوریم این‌جا به شما نشان بدهیم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!